HTML

Ronda

A blog rólam szól, a gondolataimról, és talán az életemről.

Friss topikok

  • Chanyi: Jó ez a blog, köszi, még majd benézek! (2011.12.12. 20:57) karácsonyfa

Linkblog

karácsonyfa

2011.12.07. 22:26 ronda74

Egy kirándulókat tömörítő ún. "közösségi portálra" írt valaki egy blogbejegyzést, amelyben a műfenyővel szemben a valódi, élő fa előnyeit taglalja, ráadásul mindezt a környezettudatosság címke alatt. A hozzászólások általában erre a dilemmára reagáltak: melyik a "jobb", hogyan lehet illatosítani stb. Nem akartam kötekedni, de megjegyeztem, hogy nem csak a kettő között lehet válogatni, több más lehetőség is van (pl. visszaváltható fenyő, élő fenyő a közelben, vagy otthon fa helyett dísz). Bejegyzésemre, amit nem az utolsók között írtam, senki sem reagált, pedig minden bizonnyal jó néhányan olvasták. A dolog meglepett, bár nem morfondíroztam sokat rajta, de valahogyan biztos voltam benne, hogy lesznek "komoly" hozzászólások, amelyek valahogyan túlmutatnak a bevett gyakorlaton. Tévedtem. Pedig sok értelmes, és a korábbiak alapján elég széles látókörűnek ítélt ember szokott írogatni. Persze az is lehet, hogy "a hiba az én készülékemben van". Hiba lenne az, ha az ember gyökeresen másképp lát valamit, mint a többség, ha másként teszi fel a kérdéseket?

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ronda74.blog.hu/api/trackback/id/tr993446895

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Chanyi · http://chanyi.blog.hu 2011.12.12. 20:57:17

Jó ez a blog, köszi, még majd benézek!
süti beállítások módosítása